Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Simeon_123 Покажи съобщение
    Може колега
    При мен белята стана изведнъж ,без да пробоксува ,нямаше признаци на съединител
    В движение както си карам оборотите се вдигнаха и нещо започна да дрънчи ,а педала на съединитела си работеше ,погледнах първо каретата бяха добре
    И чак като я разглобих извадих диска
    Пооспокоих се малко че не е ск.кутия ,защото от преди година си бях взел комплект съединител с маховик
    А стария ми маховик беше с елипса ,ръб с вдлъбнатина и голям луфт имаше в двете посоки ,съединитела ми отделяше горе ,беше за смяна .но го изчаквах
    Тези бели стават отведнъж.При феродото се случва.Виждал съм го на поло 980 кубика и 45к.на баща ми също и на 1.9/200+ к.на колега.Там целият обръч се беше откъснал.,.
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment



    • Здравейте колеги
      Един въпрос имам
      Със издърпващ съединител ми е колата
      Как правилно се поставя феродовия диск ,колата е разглобена ,все още несъм монтирал новите дискове
      Старият диск го извадих със издадената част от диска ,към притескателя
      Мисля че така трябва да е ,защото като го обърна с издадената част към маховика ,опира в болтовете на маховика
      Вие кажете как е правилно
      Благодаря
      Алфа 147 jtd
      115 k.s.
      2002 год

      Comment


      • Предстои ми смяна на носачи...
        Има ли смисъл да правя тампоните полиуретанови, или да си взема стандартен комплект, предложете марка, която си заслужава,мерси

        Comment


        • Взимай ТРВ горни носачи, препоръчително е.
          Долни - за каквито имаш възможност - ИТН и Атек стават и са наполовина по-евтини от ТРВ.
          Полиуретан не ти трябва - скърца, иска редовно смазване и втвърдява возията.
          Провери и биалетките, кормилните накрайници и най-вече тампоните на стабилизиращата щанга. Чак тогава има шанс да изчезне тропането.
          156 2.0TS

          Comment


          • Мога да споделя мнение от първа ръка, че горните носачи на Lemförder изкараха при мен повече от TRW-тата.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • Mоже... до късмет си е като цяло.
              Аз си взех два горни ТРВ, чисто нови, по едно и също време, от един и същ магазин.
              Мотирах ги едновременно. Левия почна да скърца след една година, десния не се е обадил изобщо.
              Явно във фабриката на единия са му мацнали повече грес по тампоните
              156 2.0TS

              Comment


              • Каквато и марка да са носачите при 1.6 ще карам двойно повече отколкото при 2.4/2.5.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                  Каквато и марка да са носачите при 1.6 ще карам двойно повече отколкото при 2.4/2.5.
                  Интересна логика,а спрямо 3.2?
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • Логиката е че носачите са абсолютно еднакви а единия мотор е със 100 кила по-лек от другите.

                    Comment


                    • Няма отърване тропането на пуста предница. При мен разни заместители на горните караха по 2-3к. Лемфьордера заминаха и те за няма и 10к, като с тях пазих много колата, че джоба много боля. 400лв за два горни носача, и тампони стабилизираща щанга. Така и не я чух да не тропа тази предница. Колега, няма оправия с товя окачване. Дълбочки джобове да имаш се иска.

                      Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • Освен дълбоките джобове се иска и желязна нервна система, както и здрав черен дроб. Както и втори автомобил. Някой беше казал, че истинският алфист трябва задължително да притежава втори автомобил, който НЕ Е Алфа.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • Горни носачи със 18",17" джанти всяка година.Със 16" веднъж на две години.Със 15" може и 4г.да изкарат.Това са лични наблюдения за последните 10г.
                          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                          Продавам Алфи на части!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                            Интересна логика,а спрямо 3.2?
                            Арезето е изцяло алуминиево... от блока до главите... и не тежи много спрямо дизелите. Според мен джантите са най-големия фактор за живота на окачването.

                            При мен нови горни носачи TRW се разкърцаха на 3000км...и това се случва два пъти на два различни автомобила. Интересното е, че нов внос автомобилите, които съм купувал - може след време да се разтропат, но никога не им скърцат носачите. Може и да е съвпадение някакво...
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • Не е задължително, моята дойде от Италия с предница лом.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                                Арезето е изцяло алуминиево... от блока до главите... и не тежи много спрямо дизелите. Според мен джантите са най-големия фактор за живота на окачването.

                                При мен нови горни носачи TRW се разкърцаха на 3000км...и това се случва два пъти на два различни автомобила. Интересното е, че нов внос автомобилите, които съм купувал - може след време да се разтропат, но никога не им скърцат носачите. Може и да е съвпадение някакво...
                                В момента съм с TRW,горе и долу на повече от 15000км.,засега да чукна на дърво,нямам проблеми(не са купувани от BG).И все пак,всеки ми казва,че ще изкарат максимум 50000,дано да е така...
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                                Comment

                                Working...
                                X